Groepsfoto 3

Over Gecon

Ons team van experten zorgt voor realistische oplossingen op maat van elke KMO.

Wat we doen

We stippelen het preventiebeleid van KMO’s uit, om hen uit de wind voor de wet te zetten. Met een totaalpakket ontzorgen we de interne preventieadviseur in zijn of haar wettelijke verplichtingen rond de IDPBW, om zo in amper 4 weken tijd, een actueel dossier af te leveren. Met periodieke bezoeken en onze extra diensten blijven we onze klanten ook hierna ontzorgen en ondersteunen.

Onze visie

Arbeidsveiligheid is niet de core business van je onderneming. Toch is het een must en wettelijk verplicht voor elke KMO. Je wil als werkgever gerust zijn en wanneer er iets gebeurt, ingedekt zijn voor de sancties. Als adviseurs staan we aan de kant van de KMO, steeds op zoek naar een realistische aanpak die betaalbaar is voor iedereen. Zo garanderen we samen te werken aan de veiligheid op jouw werkvloer!

Ons verhaal

Oprichter Wim ondervond aan de lijve dat KMO’s vaak aan onrealistische verwachtingen moeten voldoen in hun preventiebeleid. Als ondernemer wil hij hier een oplossing voor aanbieden, één die aan de kant staat van de KMO’s. Door zich te omringen met de juiste mensen en met de nodige expertise is Gecon gegroeid tot ons huidig team van specialisten.

Een team van specialisten staat voor jouw bedrijf klaar

Wim Geentjens

Wim Geentjens

Bestuurder
Ann Frans

Ann Frans

Office manager
Wendy Aertgeerts

Wendy Aertgeerts

Sales
Dirk Van Vlasselaer

Dirk Van Vlasselaer

Sales
Ellen Smet

Ellen Smet

Teamcoach preventieadviseurs, Consultant preventieadviseur niv. 2 en Milieucoördinator B
Frederik Caen

Frederik Caen

Consultant preventieadviseur niv. 2 en Milieucoördinator A
Maarten Van Horenbeeck

Maarten Van Horenbeeck

Consultant preventieadviseur niv. 2 en Milieucoördinator B
Daisy Schepens

Daisy Schepens

Teamcoach back-office en Administratie
Kristin Tielemans

Kristin Tielemans

Back-office en Administratie
Chantal Vandekerckhove

Chantal Vandekerckhove

Back-office en Administratie

Onze voordelen in kaart

  • Een duurzaam welzijnsbeleid met blijvende ondersteuning

  • Reductie van de kosten

  • Met een gerust hart je bedrijf leiden

  • Jullie bedrijf staat uit de wind voor de wet

  • Periodieke opvolgingen om steeds actueel te zijn

  • Eenvoudig te budgetteren

Heb je interesse of nog vragen?

Benieuwd hoe wij jou ontzorgen? Tijdens een gratis adviesgesprek gaan we op zoek naar een oplossing op maat van jouw onderneming.

Tevreden klanten